Što se nudi? :)

utorak, 6. siječnja 2015.

Ideja za ovaj blog dugo se "kuhala" u meni. Već sam imala nekoliko blogova, ali nisu dugo trajali (a ovo je odlična obećavajuća uvodna rečenica). Zaključujem da im je falio fokus. Vjerojatno jer uvijek želim previše toga. I sada želim mnogo toga, ali glavna disciplina je jedna - kuhanje. Poddiscipline će biti, kako stoji u opisu bloga, TV serije, filmovi i knjige. Konačno, što to uopće znači? :D

giphy



Odlučila sam spojiti stvari koje me vesele u jednu, a pritom nešto i konkretno napraviti - skuhati. Već ste mogli zaključiti da volim kuhati :) No, nikad ne kuham samo za sebe. Valjda tako to ide. Glavni kušač uvijek je F., ali najviše me veseli raditi partyje. Iako moje stanje tada ide od euforije do depresije (jer se obično pitam zašto nisam počela raditi sat-dva ranije) i natrag. I uvijek se trudim provući neku temu - nekada je očita, a nekad mi je dovoljno da ja znam koja je tema. Na ovom blogu ću pokušati rekreirati određene scene iz filmskog, serijskog ili knjiškog svijeta. Ne doslovno, s glumcima ili interijerima/eksterijerima :) Riječ je o scenama hrane. One su više ili manje važne, ovisno o samoj priči, ali meni je to uvijek bilo zanimljivo gledati, proučavati. Hrana ujedno i upotpunjuje karakter nekog lika ili cijele radnje. Hrana okuplja, daje utjehu, veseli, priziva sjećanja - što god želite! 

I dok postoje kuharice ili blogovi koji se bave hranom posvećenom u jednom djelu ili seriji (Game of Thrones, Downton Abbey, Outlander su moji omiljeni primjeri), ja se neću toliko detaljno fokusirati na jednu stvar. Već ste mogli pretpostaviti - odabrat ću određenu seriju, film ili knjigu u kojima je hrana bar donekle važna i pokušat ću napraviti jelo me je inspiriralo. Ne znam koliko uzbudljivo to zvuči, ali mene zabavlja :D Ionako moramo jesti pa je uvijek dobro unaprijed suzbiti onu opet ne znam što za ručak (iako više volim večere).

Moram priznati da se teško odlučujem na izradu vlastitih recepata. Sam proces ide od ideje preko proučavanja i istraživanja raznih opcija do sastavljanja vlastite. Ako nešto preuzimam, naravno, navest ću. Fotke... Nisam neki umjetnik, vrlo brzo će postati jasno :D Fotkam mobitelom (Galaxy S3) i nadam se da još postoje ljudi koji nisu profesionalni fotografi :D jer toliko je lijepih fotki oko nas...

I na kraju, nadam se da ćete opet navratiti!



Nikolina :)


2 komentara

  1. Jako mi se svida ideja i radujem se novim postovima. Sretno dalje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala! :) Trudit ću se da se isplati navraćati na blog :))

      Izbriši

Desert :)