ZAVRŠENO! Giveaway! Ili što je blog bez darivanja :) ZAVRŠENO!

četvrtak, 2. srpnja 2015.


Srpanj je mjesec kada slavim rođendan. Nije to naročito bitno, jer svi imamo rođendane, ali ovaj sam odlučila iskoristiti i spojiti s blogom pa napraviti jedno darivanje za vas, što me jako veseli. Planirala sam to već dulje vrijeme i pomalo skupljala stvari pa pogledajte o čemu se točno radi :)




Darivanje traje od danas, 2. srpnja, pa do 10. srpnja. Pobjednici će biti odabrani 11. srpnja, na sam rođendan :) a o tome će odlučiti random.org.

Ukupno će četiri (4) osobe dobiti nagradu - dakle, prve četiri kako ih random.org izlista.

A pravila su sljedeća, već uhodana. You know the drill...

1. Lajkati Facebook stranicu bloga (ako već niste) i post o darivanju te ga podijeliti na svoj Facebook Wall. Pritom pazite da to napravite s opcijom Public, kako bih mogla i ja vidjeti. Možete ostaviti komentar (koji vam je do sada omiljeni post, omiljna hrana, film, serija ili knjiga općenito...); što god želite ako želite :)

2. Ako nemate Facebook pa ne možete napraviti gore opisano, ostavite ovdje komentar sa svojim imenom i mail adresom kako bih vas uvrstila u konačan popis.

Ovo su nagrade, nadam se da će vam se svidjeti.

PRVA NAGRADA:

1. Dr. Oetker silikonski kalupi za mini kolače/torte/sladoled

2. 24 nastavka za ukrašavanje kolača i torti

3. 100 jednokratnih vrećica za ukrašavanje kolača

4. 10 crvenih i 10 žutih točkastih klupića za muffine

5. 60 kalupa za muffine sa srčekima

6. 10 kalupa za kolače sa sovama

Prva nagrada

2. NAGRADA:

1. Arabian Magic voćni čaj (sastav grožđe, bobice bazge, cvjetovi hibiskusa, korice naranče, aroma, cvijet različka, ružine latice, borovnice, crni ribiz) - za magične i mistićne ljetne večeri :)

2. Mediteranska sol - za ukusna jela s grila, umake, salate i marinade - idealno za ljeto :)

3. African Rub - začin za meso, perad, plodove mora i povrće prije pečenja - za drugačije ljeto :)

4. pješčani sat za mjerenje vremena pripreme biljnog čaja

Druga nagrada



3. NAGRADA:

1. Plava lanterna za savršene ljetne večeri

2. Mini Yankee Candle - miris: fresh cut roses (i zbilja ima miris kao svježi buket ruža <3)

3. Sovica za potpuni ugođaj :)

Treća nagrada


4. NAGRADA:

1. Roza šalica i pripadajuća zdjelica

2. Moj odabir trenutno korištenih čajeva/instant kava/čokolade :)



Četvrta nagrada

Ako su ostale neke nejasnoće, svakako me pitajte :) Nagrade sam sama prikupila, nije nikakav product placement, ad i sl. :) 

Nadam se da ćete sudjelovati!

Nikolina :)

----------------------------------------------------------

Čestitam pobjednicima!






3 komentara

  1. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru! Jako mi je drago da te upravo moj post zainteresirao :)) A tim bolje što nije došlo do razočaranja :D Nema problema što ne možeš sudjelovati putem Facebooka, upravo zato sam i stavila ovu opciju, a bez problema ću uvrstiti među ostale sudionike. Držim fige i ako nešto bude, bez problema šaljem i u Bosnu :) Hvala još jednom na stvarno poticajnom komentaru <3

      Izbriši

Desert :)